23 Ekim 2008 Perşembe

HAYAT

Image and video hosting by TinyPic
HAYAT…
Image and video hosting by TinyPic
Ya çare sizsiniz ya da çaresizsiniz...
Ya ümit sizsiniz ya da ümitsizsiniz...
Image and video hosting by TinyPic
Gidene kal demeyeceksin…
Gidene kal demek zavallılara,
Kalana git demek terbiyesizlere,
Dönmeyene dön demek acizlere,
Hak edene git demek asillere yakışır.
Kimseye hak etmediğinden fazla değer verme,
Yoksa değersiz olan hep sen olursun…
Düşün…
Kim üzebilir seni senden başka?
Kim doldurabilir içindeki boşluğu sen istemezsen?
Kim mutlu edebilir seni,
Sen hazır değilsen?
Kim yıkar, yıpratır sen izin vermezsen?
Kim sever seni, sen kendini sevmezsen?
Her şey sende başlar, sende biter…
Yeterli yürekli ol, tükenme, tüketme,
Tükettirme içindeki yaşama sevgisini…
Image and video hosting by TinyPic
Öyle bir hayat yaşadım ki,
Cenneti de gördüm cehennemi de.
Image and video hosting by TinyPic
Öyle bir aşk yaşadım ki tutkuyu da
Gördüm pes etmeyi de.
Bazıları seyrederken hayatı en önden,
Kendimi bir sahnede buldum,
oynadım.
Öyle bir rol vermişlerdi ki okudum,
Okudum anlamadım.
Image and video hosting by TinyPic
Kendi kendime konuştum bazen
evimde,
Hem kızdım hem güldüm halime.
Sonra dedim ki söz ver kendine.
Denizleri seviyorsan dalgaları seveceksin.
Sevilmek istiyorsan önce sevmeyi bileceksin.
Uçmayı biliyorsan düşmeyi de bileceksin.
Image and video hosting by TinyPic
Korkarak yaşıyorsan yalnızca hayatı seyredeceksin.
Öyle hayat yaşadım ki son yolculukları erken tanıdım.
Öyle değerliymiş ki zaman hep acele etmem bundan anladım.
Image and video hosting by TinyPic

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

EVLADI RESULLER

Image and video hosting by TinyPic

GAVS-I SANİ HZ.

Image and video hosting by TinyPic

SLAYT GÖSTERİSİ